Vrolijk kerstfeest - Reisverslag uit Mountain Creek, Australië van teijeenbianka - WaarBenJij.nu Vrolijk kerstfeest - Reisverslag uit Mountain Creek, Australië van teijeenbianka - WaarBenJij.nu

Vrolijk kerstfeest

Door: Teije

27 December 2008 | Australië, Mountain Creek

Een beetje laat, maar toch nog:

Vrolijk kerstfeest allemaal!
Frohe Weihnachten alle!
Merry Christmas everybody!

• 27 December 2008 - 10:05

Lida:

Wat een ontzettend foute kerstmutsen! Maar wat een heerlijk plaatje, ik wou dat ik daar zat. Stuur eens een paar foto's via de gewone mail van mijn kleinkinderen??????
    lida

• 27 December 2008 - 10:20

Maarten:

Ja en ook nog wat meer foto's op mijn album voor iedereen, zodat we zien dat jullie het naar je zin hebt.

• 27 December 2008 - 10:47

Miriam:

Fijne Kerst gehad? Jullie zitten natuurlijk alweer bijna in het nieuwe jaar ;)
    Nog feestplannen?

Groetjes!

• 28 December 2008 - 13:03

Bianka:

@Lida: we zullen het proberen, maar we hebben het echt druk hier ;-)...maar ook behoorlijk naar ons zin

@Miriam: plannen? Nee, we proberen alweer sinds drie dagen plannen te maken voor de 2weken in januari, maar het lukt niet..druk, druk, druk met niets doen en zo (kerst, kinderen, op de boot, tuben, vissen, golfen;-)..maar met oud en nieuw zijn we gewoon nog in Mountain Creek met Teije's broer en vrouw en kinderen..een hopelijk oliebollen ;-)
    Liefs allemaal!

• 30 December 2008 - 15:38

Nathalie:

mooi hoor. en wij hier maar koulijden.... Nou ja dat heeft ook wel weer wat.
    Met kerst op het strand... absurd!