*piep* - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van teijeenbianka - WaarBenJij.nu *piep* - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van teijeenbianka - WaarBenJij.nu

*piep*

Door: Bianka

24 Januari 2009 | Thailand, Koh Tao

Hallo allemal,

nach laengerem Nicht-schreiben hier mal ne kurze Nachricht von uns. Wir sind gut und sicher (ok, das TAxi in Bangkok mal ausgelassen) in Thailand angekommen, haben einen Tag in Bangkok verbracht und sind mit dem NAchtzug nach Chumphon gefahren um nach Koh Tao zu gelangen. Da sitzen wir nun seit 3 Tagen und haben unseren Advanced Open Water Kurs absolviert und bestanden (ok, alles nicht schwierig, da bei dem Kurs auch keine Theoriepruefung existiert) und warten mit Spannung drauf, ob nicht in BAngkok wieder demonstriert wird, damit wir hier noch ein wenig laenger bleiben koennen :-P. Heute werden wir dann noch einen ruhigen Tag verbringen und uns die Insel anschauen und morgen gehen wir nochmal tauchen, u.a. auch nen Nachttauchgang (hatten wir gestern schon waehrend dem Kurs, aber da es noch sooo neu und ungewohnt war, konnten wir erst die letzten paar Minuten echt geniessen). Dann werden wir den Weg Richtung Bangkok wieder antreten, wenn alles so ruhig bleibt ;-) und dort noch knapp 2Tage haben fuer Souveniers shoppen, ein wenig Kultur und lecker essen. Und wir haben einen NAchmittag, den wir dann noch in BAhrain verbringen werden, wo wir uns auch echt drauf freuen. So, wahrscheinlich ist das das Letzte, was IHr hier von uns zu lesen bekommt. Wir nehmen nicht gern Abschied von dem relaxten Leben hier, aber wir freuen uns auch schon, Euch alle wiederzusehen und uns unsere Fotos zu zeigen und unsere Erlebnisse zu berichten!!

@Lida: Heimweh naar Australie??? Ich kanns echt verstehen, es war echt fantastisch mit den zwei Rackern und Wiebe und Jay (auf diesem Wege auch nochmal ganz ganz herzlichen Dank fuer alles!!!!! Wir freuen uns, Euch bald wiederzusehen *whoehoe*)

Liebe Gruesse aus dem herrlichen Thailand und bis bald!!!

Jemand fuer die Uebersetzungen zu haben (Teije schlaeft ;-)). Danke!!!

• 24 Januari 2009 - 09:14

Maarten En Lida:

Hallo allemaal,
    na een langere tijd van niet-schrijven hier even een kort bericht van ons. Wij zijn goed en veilig (nou nja m.u.v. Die taxi in Bangkok) in Thailand aangekomen. Hebben een dag in Bankok doorgebracht en zijn met de nachttrein naar Chumpon gereden om in Koh Tao te eindigen. Daar zitten we nu sinds 3 dagen, hebben onze 'advanced open water' cursus gedaan en gehaald (OK niet al te moeilijk, daar er geen theorie toets was) en wachten nu met spanning of er in Bangkok niet weer gedemonstreerd wordt zodat we hier nog een paar dagen langer kunnen blijven :-). Vandaag zullen we een rustige dag hier zijn en het eiland bekijken, morgen gaan we nog een dag duiken, o.a. Ook een nachtduik maken. (die maakten we gisteren tijdens de cursus ook al, maar toen was alles nog zo nieuw en ongewoon dat we pas op het laatst echt konden genieten.) Daarna moeten we weer naar Bangkok, waar ons nog slechts 2 dagen blijven om souvenirs te kopen, wat cultureel doen en lekker te eten. Dan hebben we nog een middag in Bahrein door te brengen waar we ons echt op verheugen. Dus waarschijnlijk is dit het laatste wat jullie van ons te lezen krijgen We nemen met weemoed afscheid van het relaxte leven hier, maar we verheugen ons nu al om jullie allemaal terug te zien en onze fotos te tonen en verhalen te vertellen!!

@Lida: Heimwee naar Australie??? Ik kan het me echt voorstellen, het was echt fantastisch met die twee boefjes, Wiebe en Jay (ook langs deze weg nogmaals heel heel hartelijk dank voor alles!!! We verheugen ons jullie binnenkort weer te zien 'whoehoe”)

• 27 Januari 2009 - 10:49

Bert:

Hoi Bianka en Teije,
    wat een super vette foto's en kewle verhalen hebben jullie op 't weblog staan.
    Ben super jalours !
    Wij zitten hier in de kou ons druk te maken om stage-verslagen en Western Blots , pff

Geniet ervan !!!

Groetjes