noch mehr Fotos/ meer fotos/ some more pictures - Reisverslag uit Mountain Creek, Australië van teijeenbianka - WaarBenJij.nu noch mehr Fotos/ meer fotos/ some more pictures - Reisverslag uit Mountain Creek, Australië van teijeenbianka - WaarBenJij.nu

noch mehr Fotos/ meer fotos/ some more pictures

Door: Bianka

31 December 2008 | Australië, Mountain Creek

Hallihallo,

jaa, es dauert etwas mit den Fotos, sorry! Mit diesem Link koennt Ihr die Auswahl der restlichen Nepal Fotos geniessen und die Australienfotos kommen spaeter nach (vllt. heute Abend und morgen dann).

Rutscht gut rein!!!

Hallo allemaal,

het duurde eventjes, sorry. Maar nu hebben we een selectie van alle Nepalfotos op mijnalbum staan (dezelfde link, maar meer fotos). De fotos van Australie komen ook nog (misschien kan het vanavond even met uploaden of morgen).

Alvast een fijne jaarswisseling gewenst en het beste voor 2009!

Hello everybody,

it took a while, but I completed the selection of our Nepalpictures. It is the same link as we send before, but with more pictures of course. Our pictures of Australia so far are coming soon..I may have time to upload them today evening or tomorrow.
We wish you a wonderful New Years Eve and all the best for 2009!

• 31 December 2008 - 07:37

Maarten:

o, lang gewacht niet stil gezwegen, wel verwacht en dan nu gekregen. Een leuke selectie nu ook van de rest van Nepal. Zo te zien ook een paar die je van anderen hebt gekregen, maar die voor jullie vast een bijzondere herinnering zullen zijn. We zijn benieuwd naar de eerst reeks Australie.
    Wel plaatsen voor je weer op tour gaat hoor!

• 31 December 2008 - 09:54

Bianka:

Hey Maarten,

over herinneringen gesproken..ik heb mijn Foto op linnen eindelijk bestelt en ik laat het naar jullie sturen..dus, als er iets groots komt met jou naam daarop is het waarschijnlijk voor mij ;-)..ik zou mijn best doen om de Australiefotos nog op mijnalbum te zetten (ok, en selectie)...

Guten Rutsch!!

• 31 December 2008 - 16:55

Babs:

Hey ihr zwei! Ihr seid wohl schon im neuen Jahr?! Wir noch nicht, und dieses Jahr müssen wir ohne euch feiern... schnief....
    Dann euch noch 'ne schöne Feier, falls ihr noch dabei seid, und ganz liebe Grüße!!!

• 02 Januari 2009 - 10:50

Nathalie: