Kurzer Zwischenbericht - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van teijeenbianka - WaarBenJij.nu Kurzer Zwischenbericht - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van teijeenbianka - WaarBenJij.nu

Kurzer Zwischenbericht

Door: Bima

27 November 2008 | Nepal, Pokhara

HalliHallo zusammen im kalten zu Hause ;-)

hier noch ein kleiner Zwischenbericht von uns:
wir haben ein paar erholsame Tage in Pokhara verbracht…ok, ich hab mir ne Lebensmittel'vergiftung' eingefangen (ausgerechnet bei nem Essen, wo mein Schatzi mich eingeladen hat, weil wir uns 2Jahre kennen ), aber es geht mittlerweile wieder prima. Wir waren daher gestern nur Rudern mit nem Paerchen aus Israel, das wir auf dem Trek schon getroffen haben. Heute waren wir wandern zum 'World Peace Tempel', was echt ne schoene Aktion war…erst haben wir den Weg nicht richtig gefunden, dafuer aber ne Kolonie Affen gesehen..also nicht verkehrt. Und auch der Tempel war sehenswert, eine wunderschoene Aussicht auf Pokhara und die Berge, die aus dem Nebel und Wolken herausschauten. Heute frueh haben wir dann eine Tour nach Chitwan gebucht, nen NAtionalpark mit Tigern und so…da gehen wir auf alle FAelle Elefanten reiten (also ne Safari mit den Biestern). Dann sind wir in 3Tagen zurueck in Kathmandu…und wenn die Lage in Bangkok dann immer noch so ist, machen wir uns GEdanken ;-)…eigentlich jetzt nicht, da sich ein Land es sich nicht echt leisten kann, nen Flughafen fuer mehrere Tage zu sperren..aber wirklich Umbuchen geht wahrscheinlich schlecht, weil wir verschiedene Tickets haben.
Ok, soviel von uns..unser Motto: Don't worry, you're on holiday…und alles geht zu regeln, grade in Asien.
Liebe Gruesse!!!

Hallo allemaal thuis waar het koud is! ;-)

Hier een kort tussenberichtje van ons:
we hebben een paar dagen lekker uitgerust in Pokhara… ok, ik heb een voedselvergiftiging opgedaan (uitgerekend tijdens een etentje dat mijn schatje me aangeboden had omdat we elkaar 2 jaar kennen ), maar inmiddels gaat het weer prima. Vandaar dat we gisteren alleen zijn wezen roeien met een Israelisch koppeltje dat we op de trek al ontmoet hebben. Vandaag zijn we naar de 'World Peace Pagoda' gelopen, dat was echt een goede aktie. Eerst hebben we de weg niet goed kunnen vinden, maar daardoor hebben we wel een apenkolonie gezien. Dus niet verkeerd! De tempel was de moeite waard. Een prachtig uitzicht op Pokhara en de bergen die uit de nevel en wolken tevoorschijn kwamen. Vanmorgen vroeg hebben we een toertje geboekt naar Chitwan. Een nationaal park met tijgers en zo meer. Daar gaan we in elk geval olifant rijden (dus zeg maar op safari op zo'n beest) Daarna zijn we over 3 dagen terug in Kathmandu. En, als de situatie in Bangkok tegen die tijd nog steeds zo is gaan we ons zorgen maken. Momenteel eigenlijk niet, een land kan het zich niet veroorloven om een luchthaven meerdere dagen dicht te laten. Echt omboeken kunnen we waarschijnlijk maar moeilijk, omdat we met verschillende tickets naar en van Bangkok vliegen.
Ok, tot zover het nieuws, ons motto: Don't worry, you're on holiday! Alles is te regelen, en zeker in Azie.

Heel veel liefs!

Teije en Bianka

• 27 November 2008 - 12:56

Anita Hel:

zeg, waar bloijven die foto's???

• 27 November 2008 - 19:12

Lida:

Don't worry, be happy.... goede instelling!! Maak je geen zorgen voor morgen en geniet van wat je nu hebt. Ik heb ook al bedacht dat een vliegveld lang dichthouden nergens geaccepteerd gaat worden. En zolang er geen Indiase toestanden ontstaan in Nepal ben ik heel gerust......(bijna)
    Fijn dat jullie apen, olifanten, tempels en nog veel meer andere prachtige dingen zien, en ach, een voedselvergiftigingetje hoort erbij toch, als je in dit soort landen bent.
    We kijken alweer uit naar het volgende bericht
    Dikke zoen voor allebei
    Lida

• 27 November 2008 - 19:23

Britta:

Hallo! Wat leuk jullie verhalen, het klinkt echt super!
    Heel veel plezier en succes verder, bianka het is saai zonder je 'podverdikkie' in de computerkamer :p
    Have fun!

Britta