heel veel aziatische impressies - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van teijeenbianka - WaarBenJij.nu heel veel aziatische impressies - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van teijeenbianka - WaarBenJij.nu

heel veel aziatische impressies

Door: Bianka

04 November 2008 | Thailand, Bangkok

Heyhey,

nach ein paar Stunden fliegen ;-) sind wir gut in Bangkok angekommen, haben ein Hostel gefunden (ok, Teije kannte das schon) und sind nach dem Duschen in die Backpackermeile gezogen...dort habe ich dann erstmal mein Aussehen veraendert (Fotos folgen ;-)). Gutes Essen kann man hier auch geniessen und mittlerweile sieht man viele suesse Geckos rumspazieren. Alles neu fuer mich, spannend..aber wirklich eindrucksvoll. Eine voellig andere Welt. Morgen gehts dann schon weiter nach Kathmandu und dann shoppen, was wir hier nicht finden koennen oder uns doch noch zu teuer ist nach dem Handeln (worin wir beide noch ueben muessen)...

Hey hey,

na een paar uur vliegen ;-) zijn we goed en wel in Bangkok aangekomen, we hebben een hostel gevonden (ok, Teije kende het al) en na het douchen zijn we naar het backpackersghetto gelopen. Daar heb ik eerst maar eens mijn uiterlijk veranderd (foto's volgen ;-) ). Goed eten is hier genoeg, en inmiddels komen overal kleine Geckos vandaan die over alle muren kruipen. Alles nieuw voor mij, spannend, maar wel heel indruksvol! Een volledig andere wereld. Morgen vliegen we direct door naar Kathmandu en dan shoppen. Wat we hier niet gevonden hebben of wat ons ook na het onderhandelen nog te duur is. (We moeten daarin allebei nog oefenen.)

Heyhey,

after a few hours of flying we have safely arrieved in Bangkok, found a hostel (ok, Teije knew it already) and after taking a shower we hit the Bangkok backpackers ghetto..there I slightly changed my appearance (fotos will be uploaded soon ;-)) Lots of good food around here and by now lots of small little gecko's are crawling out of their hiding. Everything is new for me. Exiting, but full of impressions! A completely different world. Tomorrow we're flying out again to Kathmandu where we'll go shopping. Everything that we didn't manage to find here or that is still too expensive after negotiations. (Something we both still have to practice.)

GGLG
Veel liefs,
Lots of love,

Teije en Bianka

Und ja, dreisprachig dus ;-)

• 04 November 2008 - 15:17

Lida:

Als je nu al aan de gekko's gewend bent vind je de beestjes in Australie vast ook leuk en spannend! Dat geeft hoop voor de toekomst! Geniet maar lekker verder
    Lida

• 04 November 2008 - 16:33

Hylke:

Oh Nee! Je hebt je toch niet een buddhistische-monnik-look aangemeten he?

;)

• 04 November 2008 - 20:56

Nathalie:

Oh jaaaa, erg benieuwd naar de foto's nu!!!! en dan bedoel ik niet die van de gekko's

• 05 November 2008 - 06:45

Dennis:

Hey Teije,

Ik heb je vrijdag niet meer gezien...Dus bij deze alvast een dikke vakantie toegewenst :)

• 06 November 2008 - 07:15

Thomas :

Wo bleiben die ersten Fotos? ;) ...lasst es Euch gut gehen.